De meest gestelde vragen
Hieronder vind u enkele antwoorden op uw vragen, hebt u nog andere vragen kom dan langs in onze winkel SmokerShop naast de afhaalautomaat, wij helpen u graag verder.
Belangrijke informatie
Als u 's avonds laat of 's nachts uw bestelling komt afhalen, respecteer dan alstublieft de nachtrust van onze buren, u wilt 's nachts ook niet worden wakker gemaakt! Dank u bij voorbaat! :-)
Hoe moet ik bestellen?
Om uw bestelling te plaatsen, selecteert u het (de) artikel(en) dat (die) u wenst te kopen en voegt u het toe aan uw winkelwagentje. Ga vervolgens naar de afrekenpagina waar u uw persoonlijke gegevens dient in te vullen en de bestelling af te rekenen.
Opgelet: Maximum 5 producten per bestelling zijn toegestaan
Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?
Hoe haal ik mijn bestelling af?
Ik ben mijn QR code kwijt
Mag ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Worden de maaltijden geleverd?
Welke betalingsmogelijkheden accepteert u?
Wij aanvaarden Maestro, Mastercard, Visa, Bancontact, Payconiq en verschillende andere lokale debetkaarten. Alle beschikbare betalingsmogelijkheden voor België en Frankrijk worden bij het afrekenen weergegeven, zodra u het land van facturatie heeft ingevoerd.