De meest gestelde vragen

Hieronder vind u enkele antwoorden op uw vragen, hebt u nog andere vragen kom dan langs in onze winkel SmokerShop naast de afhaalautomaat, wij helpen u graag verder.

Belangrijke informatie

Als u 's avonds laat of 's nachts uw bestelling komt afhalen, respecteer dan alstublieft de nachtrust van onze buren, u wilt 's nachts ook niet worden wakker gemaakt! Dank u bij voorbaat! :-)

Hoe moet ik bestellen?

Om uw bestelling te plaatsen, selecteert u het (de) artikel(en) dat (die) u wenst te kopen en voegt u het toe aan uw winkelwagentje. Ga vervolgens naar de afrekenpagina waar u uw persoonlijke gegevens dient in te vullen en de bestelling af te rekenen.

Opgelet: Maximum 5 producten per bestelling zijn toegestaan

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Hoe haal ik mijn bestelling af?

Ik ben mijn QR code kwijt

Mag ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Worden de maaltijden geleverd?

Neen, wij leveren geen maaltijden of producten uit onze automaat.

Welke betalingsmogelijkheden accepteert u?

Wij aanvaarden Maestro, Mastercard, Visa, Bancontact, Payconiq en verschillende andere lokale debetkaarten. Alle beschikbare betalingsmogelijkheden voor België en Frankrijk worden bij het afrekenen weergegeven, zodra u het land van facturatie heeft ingevoerd.

Bewaart u mijn betalingsgegevens?

Is de webshop beveiligd?